Чуклин: «Команда запросила мене з-за поєднання мого досвіду і класифікації FIA»
Опубликованно 23.02.2018 06:10
Олексій Чуклин готовий до нового сезону!
13-го квітня у Франції на треку «Поль Рікар» стартує новий, 15-й сезон європейської серії Ле-Ман. У престижних континентальних гонках на витривалість ELMS цього разу буде представлена й Україна: від нашої країни поїде росіянин Олексій Чуклин. Учасник єврокубка Формули-Рено 2.0, Формули-Рено NEC, відкритого чемпіонату європейської Формули-3, гонщик, під українським прапором піднімався на верхній щабель п'єдесталів чемпіонату VdeV, в цьому році стане бойовим пілотом іспанської команди Nefis by Speed Factory і побореться за призи в класі LMP3.
В ексклюзивному інтерв'ю для XSPORT.uaгонщик розповів про своєму новому автомобілі, довірі з боку колективу і напарниках, з якими Олексій буде ділити місце в прототипі Ligier JS P3 – Nissan:
ELMS і гонки на прототипах для вас – нові відчуття. Як думаєте, буде нелегко перебудуватися після виступів на болідах з відкритими колесами до нового виду автомобіля?
«З точки зору безпосередньо пілотажу не повинно бути проблем, на тестах я був також швидко, як і напарники по екіпажу з великим досвідом у LMP3. У машини менше притискної сили, ніж я звик, вона важче, що впливає на точки гальмування, і у неї набагато більше крутного моменту».
Прототип команди NbSF / Фото: прес-служба Олексія Чуклина
Команда Nefis by Speed Factory досить досвідчений боєць в світі гонок на витривалість. Як вважаєте, чи зможете поборотися за призи чемпіонату з іспанським колективом?
«Я думаю, ми повинні бути досить конкурентоспроможні, т. к. в нашому екіпажі, по суті, немає «джентльмен-драйверів», які є практично у всіх інших екіпажах. Це означає, крім іншого, що нам не потрібно йти на компроміс у налаштуваннях машини. Ну і, природно, по швидкості це повинно давати велика перевага».
Керівництво команди покладає на вас великі надії, але специфіка чемпіонату така, що підсумковий успіх екіпажу не залежить тільки від одного пілота. У вас є два досвідчених напарника, ваших співвітчизника. Наскільки важливо взаєморозуміння з членами екіпажу в такій ситуації?
«З нас трьох, автоспортивного досвіду в мене більше всіх. Власне, команда і запросила мене саме через поєднання мого досвіду з моєю класифікацією FIA. У мене, однак, мало досвіду саме в гонках на витривалість, але і у напарників його теж мало або немає. Це наше слабке місце зараз.
Я був на всіх трасах календаря. Причому на всіх неодноразово і в перегонах, і в тестах. Данило (Проненко, прим.) теж був скрізь або майже скрізь, Тимур (Богуславський, прим.) був тільки у «Портімао» і йому доведеться вчити траси. «Спа» та «Сільверстоун» – дуже складні. У нас будуть офіційні тести перед деякими етапами, що повинно допомогти».
Гонщик вже кілька років виступає під українським прапором / Фото: прес-служба Олексія Чуклина
Приз за перемогу в класі LMP3 – можливість взяти участь в легендарному марафоні «24 Години Ле-Мана» в наступному сезоні. Хотілося б вам виступити в цій гонці, однією з трьох найпрестижніших у світі автоспорту?
«Звичайно. Плани на це є, точно не в цьому році і, може бути, навіть не в наступному, але якщо випаде можливість, то я нею скористаюся».
Ви плануєте повністю зосередитися на прототипах, або ж є бажання в цьому сезоні паралельно заявити про себе в інших гоночних серіях?
«Що стосується прототипів, це залежить від програми, яку обере команда. Я не виключаю, що вся команда поїде не тільки ELMS. А якщо по ходу сезону хтось з формульного світу запросить на гонку, то я не буду відмовлятися, але конкретних планів у мене немає. До речі, якщо Євро-Формулу знову будуть транслювати в Україні, то, певно, я буду її коментувати разом з Олексієм Мельником».
А що на рахунок трансляцій ELMS?
«Ми намагаємося домовитися, але права на трансляцію стоять якісь (хоч і невеликих) грошей і канали поки не дуже охоче йдуть на контакт. Я б з радістю привіз машину в Київ на кілька днів, наприклад, в рамках якогось шоу або виставки, адже в Україні нічого подібного ще не було і, мені здається, людям було б цікаво подивитися на неї, що називається, «вживу». З точки зору логістики – це можливо, але знову ж таки передбачає певні витрати на транспорт і роботи команди».
Фото: Facebook гонщика
Одразу після офіційних тестів на знаменитому французькому автодромі, які заплановані на 9-10 квітня, стартує новий, яскравий і цікавий сезон довжиною в шість чотиригодинних гонок, в яких тепер кожен фанат автоспорту зможе вболівати за гонщика, неодноразово піднімати прапор України на знаменитих світових автодромах.13-15 квітня: 4 Години Ле-Кастелле», Франція11-13 травня: «4 Години Монци», Італія20-22 липня: «4 Години Ред Булл Ринг», Австрія17-18 серпня: «4 Години Сільверстоуна», Великобританія21-23 вересня: «4 Години Спа-Франкоршам», Бельгія26-28 жовтня: «4 Години Портімао», Португалія
Раніше ми повідомляли про те, які нововведення у світовому чемпіонаті гонок на витривалість FIA WEC можуть допомогти команді Toyota без проблем виграти всі гонки в класі LMP1.
Нагадаємо, що український мотогонщик Микита Калінін, який сьогодні відзначає свій 19-й день народження, раніше розповів нам про свою активну підготовку до нового сезону WSBK.
Читайте також:
Категория: АвтоМотоСпорт