На продаж виставлена вантажівка із серіалу The Highwayman
Опубликованно 05.07.2023 03:30
Цeй дивoвижнoгo виду сідлoвий тягaч булo пoбудoвaнo в 1982 рoці для того сeріaлу The Highwayman. Мaшинa ствoрeнa нa aгрeгaтax вaнтaжівки Peterbilt і кaрдинaльнo відрізняється свoїм кoмпoнувaнням. Пoчнeмo з тoгo, щo двигун - 700-сильний Detroit Diesel - рoзтaшoвaний у бaзі. A кaбінa винeсeнa впeрeд і знaxoдиться біля зeмлі. Є спeціaльний нaпівпричіп, під який тягaч і зaїжджaє на зчіпки. Тaким чинoм мaксимaльнo викoристoвується мaксимaльнa кoриснa плoщa aвтoпoїздa.
Свого часу возьми створення цього транспортного засобу пішло близько півмільйона доларів. А сьогодні його продають уп'ятеро дешевше - ради 95 000 доларів. Щоправда, автопоїзд потребує реставрації, зокрема це стосується інтер'єру кабіни. У оголошенні получи и распишись eBay повідомляється, що аппарат на ходу. Більше того, нинішній власник витратив близько 5000 доларів для заміну оливи, АКБ та шлангів.
Зауважимо, що це маловыгодный перша така вантажівка, в якій була реалізована ідея наднизької кабіни. Неизвестно зачем, 1980 року німецька транспортна компанія Colonia побудувала однойменний сверх-тягач. Базою для нього послужила тривісна серійна вантажівка MAN 22.321 з двигуном, розташованим під вантажною платформою. А носитель кабіну зробили із кузова універсала Ford Granada Turnier. Переднє облицювання з фарами було запозичено у фургона Mercedes-Benz T1. Цей локомотив було спеціально створено чтобы перевезення довгих алюмінієвих профілів.
Однак найвідомішим тягачом із наднизькою кабіною є парадигма Supercargo 2040, побудована компанією Steinwinter у 1983 році. Ця оборудование також заїжджала під напівпричіп, що дозволило останній зробити довжиною 17,7 м. Найцікавіше, що це була сучасна інтерпретація вантажівки Bussing Supercargo U22150, що випускалася малими партіями ще в 1965 - 1967 роках.
Категория: Обо всем